مسابقه دین و اندیشه خانه قرآن باشگاه کاربران جامعه ورزشی خانواده خوشبخت دنیای کودکان آشپزی و تغذیه موبایل دانش و تکنولوژی مجله سلامت سیاست گردشگری
دنیای عکس و عکاسی اقتصاد زنان ادبیات هــنر سینما و تلویزیون بزرگان و مشاهیر مهدویت سرگرمی دانلود نرم افزار مرکز کتاب پایگاه ها جستجو روابط عمومی مقالات
   
صفحه اصلی وب سایت فید مطالب وب سایت عضویت رایگان در وب سایت جستجو در وب سایت سوالات رایج نقشه وب سایت درباره ما تماس با ما  
حتما ببنید
نكات ایمنی لاستیک خودرو
پخش‌كننده موسیقی Cowon iAudio 7
همه چیز درباره کولر خودرو
ابیراهی و انواع آن
با انواع اسکريپرها آشنا شوید.
آشنایی با گریدر
پرورش ماهی اسکار
نانوتکنولوژی و صنعت نساجی
دقت کردید ؟؟
/News-Article/Help/help_for_using_tebyan/2010/12/27/16865.html
/Directory/Free-Web-Submission.html
/archive/Religion_Thoughts/the_infallibles_family/god_messengers/Muhammad_prophet/0/10/default.html
http://news.tebyan-zn.ir/
/News-Article/News_agency/public_relation_tebyan/2012/1/11/48585.html
/archive/photography/0/10/default.html
/ItMatchOnline.html
/Voting/public_opinion/default.html
جدیدترین مطالب این بخش

شناخت تفاوت بین جریان متناوب و مستقیم
امروزه، اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید، می‌بینید که واقعاً هر چیزی به نوعی از الکتریسیته و برق، نی...

این ژنراتور برق بر روی آب شور قابل اجرا است
به انتهای یک رود خانه، جایی که آب شور و آب شیرین به هم می‌پیوندند توجه کنید. ممکن است از نظر شما به...

ارسال مطالب به دوستان
send to freinds ارسال مطلب برای استفاده سایر دوستان

عنوان مطلب : ‍۱۰ قانون بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
 
 برای ارسال این مطلب به دوستتان لطفا منو های زبر را بدقت تکمیل و دکمه ارسال را کلیک نمایید

 
 
 
 
  
دریافت رایگان (کلیک کنید)
ارسال دعوتنامه (کلیک کنید)

سایر بخش های همگروه : تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات / باستان شناسى / علم شيمى / زمين شناسى / ریاضیات / شبکه های اجتماعی / کشاورزی,دامداری و شیلات / رباتیک / زبان های خارجی / صنعت ساختمان / معماری وشهرسازی / صنعت دریایی و دریانوردی / انرژی و تکنولوژی / تکنولوژی نساجی / فیزیک / جانور شناسی / متالورژی و فلزشناسی / صنعت خودرو / ژئو فیزیک و هواشناسی / تکنولوژی و الکترونیک / رایانه و کامپیوتر / نجوم و ستاره شناسی /
بازدید ها :   104   بازدید   
تاریخ درج مطلب  23/12/1395
تغییر اندازه متن:  افزایش اندازه فونت متن    کاهش اندازه فونت متن
  چاپ این مطلب  

‍۱۰ قانون بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

‍۱۰ قانون بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

فیس بوک تلگرام

بهره بردن از قدرت محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند باعث بهبود چشمگیر جایگاه مخاطبان و مشتریان شما گردد. اما ورود به این حوزه، بدون هیچ گونه درک یا تجربه ی قبلی می تواند چالش آفرین نیز باشد.

درک اصول و قواعد بازاریابی در شبکه های اجتماعی، یک مساله ی بسیار حیاتی است. از به حداکثر رساندن کیفیت، تا افزایش نقاط ورود (Entry Point) آنلاین شما، تبعیت از این ۱۰ قانون، می تواند شالوده ای بسازد که به مشتریان شما، برند شما و شاید از همه مهم تر، به میزان سود شما کمک کند.

۱- قانون شنیدن

موفقیت در بازاریابی آنلاین، نیاز به بیش تر گوش کردن و کم تر حرف زدن دارد.

موفقیت در بازاریابی آنلاین، نیاز به بیش تر گوش کردن و کم تر حرف زدن دارد. محتوای تولید شده توسط مخاطبان هدف تان را در محیط های آنلاین بخوانید و در بحث های آن ها شرکت کنید تا بفهمید چه چیزی برایشان بیش تر اهمیت دارد. تنها آن زمان می توانید محتوایی تولید کنید که چیز ارزشمندی به زندگی آن ها اضافه کند.

۲- قانون تمرکز

بهتر این است که در یک حوزه، متخصص باشید، تا این که در همه ی زمینه ها اندکی سررشته داشته باشید. یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوای به شدت متمرکز، که قصد ایجاد یک برند قدرتمند را دارد، شانس موفقیت بسیار بیش تری نسبت به آن استراتژی گسترده ای دارد که می خواهد همه چیز را برای همه کس فراهم کند.

۳- قانون کیفیت

۱۰۰۰ مخاطب فعال از ۱۰۰۰۰ مخاطب غیرفعال بهتر است.

کیفیت مهم تر از کمیت است. اگر ۱۰۰۰ نفر مخاطب فعال داشته باشید که مطالب شما را بخوانند، در موردش صحبت کنند و با مخاطبان خودشان آن ها را به اشتراک بگذارند، بسیار بهتر از داشتن ۱۰۰۰۰ مخاطبی است که پس از اولین ارتباط، غیب شان بزند.

۴- قانون صبر

موفقیت در بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی یک شبه به دست نمی آید. در عین حال که ممکن است استثنائا بتوانید در مدت زمان کوتاه به مقصود مورد نظرتان برسید، اما به احتمال زیاد، برای دست یابی به نتایج مناسب، بایستی مسیری طولانی را طی کنید.

مقاله های مرتبط:

• آموزش کامل کار با اپلیکیشن اینستاگرام به همراه تمامی ترفندها

• زوم اَپ: اینستاگرام را با طراحی زیبای متریال تجربه کنید

• مدیرعامل اینستاگرام معتقد است که این سرویس می تواند تعداد کاربران بیشتری نسبت به فیسبوک داشته باشد

۵- قانون ترکیب کردن

اگر شما محتوای باکیفیت و درست حسابی تولید کنید و برای ایجاد گستره ی باکیفیت مخاطبان آنلاین خود تلاش کنید، آن افراد، مطالب شما را با مخاطبان خودشان در توییتر، فیس بوک، لینکدین و همین طور در وبلاگ های خودشان به اشتراک خواهند گذاشت.

این اشتراک گذاری ها و بحث های شکل گرفته حول مطالب شما، باعث ایجاد نقاط ورود جدیدی برای موتورهای جستجو مانند گوگل می گردد و سبب یافته شدن مطالب شما در کلمات کلیدی مختلف خواهد شد. این نقاط ورود جدید می توانند در غالب صدها یا هزاران راه بالقوه ی دیگر برای یافته شدن شما توسط مردم افزایش پیدا کنند.

۶- قانون تاثیرگذاری

زمان صرف کنید و افراد اثرگذار آنلاین در بازار مرتبط با حوزه ی کسب و کارتان را شناسایی کنید. این افراد که احتمالا به محصولات، خدمات یا کسب و کار شما علاقه خواهند داشت، مخاطبان باکیفیت بسیاری دارند. با این اشخاص در تماس باشید و سعی کنید با آن ها رابطه برقرار کنید.

اگر این افراد، شما را به عنوان یک منبع موثق و مفید اطلاعات ببینند، ممکن است مطالبتان را با مخاطبان خودشان به اشتراک بگذارند. این امر باعث خواهد شد که شما و کسب و کارتان با حجم عظیمی از مخاطبان باکیفیت جدید روبه رو شوید.

۷- قانون ارزش

اگر شما همه ی زمان تان را در شبکه های اجتماعی به معرفی و ارائه ی مستقیم محصول و کسب و کارتان اختصاص دهید، بالاخره مردم دست از گوش دادن برمی دارند. شما باید ارزش و اعتبار به مکالمات اضافه کنید. کم تر روی مکالمات متمرکز شوید و بیش تر روی تولید محتوای باکیفیت و گسترش روابط با افراد تاثیرگذار وب تمرکز کنید. در گذر زمان، این افراد به کاتالیزورهای قدرتمندی برای کسب و کار شما در بازاریابی دهان به دهان تبدیل خواهند شد.

۸- قانون قدردانی

شما هیچ گاه در دنیای واقعی، افرادی که با قصد برقراری رابطه به شما نزدیک می شوند را نادیده نمی گیرید، پس در دنیای آنلاین هم این کار را نکنید. برقراری روابط یکی از مهم ترین بخش های موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی است. پس همواره، از هر کسی که با شما ارتباط برقرار می کند، قدردان باشید.

۹- قانون دسترسی

فالوئرهای آنلاین می توانند بسیار بی وفا باشند و زمانی که غیرفعال باشید برای جایگزین کردن شما درنگ نخواهند کرد.

بعد از انتشار مطالب تان، ناپدید نشوید؛ و در دسترس مخاطبانتان باشید. این بدان معناست که شما باید همواره در حال تولید محتوای جدید باشید و در مکالمات و بحث ها نیز شرکت کنید. فالوئرهای آنلاین می توانند بسیار بی وفا و دمدمی باشند. اگر شما برای چند هفته یا چند ماه ناپدید شوید، مطمئنا برای جایگزین کردن شما درنگ نخواهند کرد.

۱۰- قانون معامله به مثل

نمی توانید از دیگران انتظار داشته باشید مطالب شما را بخوانند، درموردش صحبت کنند و آن را به اشتراک بگذارند، مگر این که شما هم همین کارها را در قبال آن ها انجام دهید. بنابراین، بخشی از زمانی که در شبکه های اجتماعی صرف می کنید باید به اشتراک گذاری و صحبت در مورد مطالب دیگران اختصاص داشته باشد.


منبع: entrepreneur.com

 zoomit.ir

 

 

 

 

توجه : این مقاله توسط سیستم نرم افزاری واحد های وب سایت گردآوری شده است و تبیان زنجان ادعای مالکیت این محتوا را نداشته و صرفاً جهت ارتقای سواد عمومی منتشر گردیده است .تبیان زنجان یک وب سایت عمومی اطلاع رسانی میباشد. در صورتی که تولید کننده اصلی این محتوا میباشید و مایل نیستید در وب سایت تبیان زنجان این مطلب در دسترس عموم قرار گیرد لطفا از لینک ' ارسال گزارش ' زیر نسبت به ارسال درخواست خود اقدام فرمایید .
ارسال گزارش
  

12345
 
0 نفر به اين مطلب راي داده اند
میزان متوسط :0.0 از 5

اين مطلب تا چه ميزان مورد قبول شما واقع شد ؟
 نام و نام خانوادگی : 
آدرس Email :             
کد درون تصویر را وارد نمایید                       
 
 12345 
ضعيفعــالی
ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب , نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده و آنرا به عنوان مرجعی قابل اعتماد جهت پیشرفت و ترقی اطلاع رسانی در فضای گفتمانی مناسب , می دانیم و اميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا و خدمت رساني بهره گيريم.
نظر شما پس از بررسی توسط بخش محتوا, قابل روئیت برای عموم خواهدبود .
(توجه: تایید نظرات به معنی قبول و یا تایید محتوای آن  از سوی تبیان زنجان نمی باشد )

 
 

183942
© 2004-2009 Tebyan. The content is copyrighted to Tebyan Cultural and Information center and may not be reproduced on other websites.