مسابقه دین و اندیشه خانه قرآن باشگاه کاربران جامعه ورزشی خانواده خوشبخت دنیای کودکان آشپزی و تغذیه موبایل دانش و تکنولوژی مجله سلامت سیاست گردشگری
دنیای عکس و عکاسی اقتصاد زنان ادبیات هــنر سینما و تلویزیون بزرگان و مشاهیر مهدویت سرگرمی دانلود نرم افزار مرکز کتاب پایگاه ها جستجو روابط عمومی مقالات
   
صفحه اصلی وب سایت فید مطالب وب سایت عضویت رایگان در وب سایت جستجو در وب سایت سوالات رایج نقشه وب سایت درباره ما تماس با ما  
حتما ببنید
آموزش ورزش هاي آبي
گرم کردن بدن آمادگی برای ورزش
۸ درد عضلانی بدن که نباید از آن غافل شوید
بانجی جامپینگ (Bungee Jumping) چيست ؟
اخبار روز ورزشی
دیدگاه اسلام به زن
ژيمناستیک زنان
تاثیرمعجزه آسای شنا برسلامت جسمی
دقت کردید ؟؟
/ItMatchOnline.html
/Voting/public_opinion/default.html
/News-Article/Help/help_for_using_tebyan/2010/12/27/16865.html
http://news.tebyan-zn.ir/
/archive/Religion_Thoughts/the_infallibles_family/god_messengers/Muhammad_prophet/0/10/default.html
/archive/photography/0/10/default.html
/News-Article/News_agency/public_relation_tebyan/2012/1/11/48585.html
/photo-gallery/archive/17/135/276/0/30/default.html
جدیدترین مطالب این بخش

ورزش های ساده برای شما که سرتون شلوغه
ورزش های ساده شامل ورزشهایی می شوند که از شدت گوناگونی برخوردارند. به طور کلی 4 تیپ اصلی ورزش وجود ...

فوايد ورزش صبحگاهي
ورزش مجموعه فعاليتهاي بدني وامور جسماني است كه باعث سلامتي و نشاط مي‌شود. عمده‌ترين ثمره پرداختن به...

ارسال مطالب به دوستان
send to freinds ارسال مطلب برای استفاده سایر دوستان

عنوان مطلب : 5 حرکت ورزشی ساده و بسیار مفید
 
 برای ارسال این مطلب به دوستتان لطفا منو های زبر را بدقت تکمیل و دکمه ارسال را کلیک نمایید

 
 
 
 
  
دریافت رایگان (کلیک کنید)
ارسال دعوتنامه (کلیک کنید)
بازدید ها :   369   بازدید   
تاریخ درج مطلب  23/12/1395
تغییر اندازه متن:  افزایش اندازه فونت متن    کاهش اندازه فونت متن
  چاپ این مطلب  

5 حرکت ورزشی ساده و بسیار مفید

5 حرکت ورزشی ساده و بسیار مفید

اگر زمان و مکان مناسبی برای ورزش کردن ندارید نگران نباشید. با انجام چند حرکت ساده و با مدت زمان کم می توانید ماهیچه های بدن خود را فعال کنید.

حرکت ورزشی ساده و مفید

شما می توانید یک برنامه خاص ورزشی طراحی کنید، این برنامه باید بر اساس اهداف و توانایی های شما باشد. اما اگر فرصت ندارید تا کامل ورزش کنید، پنج نوع ورزش زیر می توانند بیشترین فایده را برای شما داشته باشند. همه ورزشکاران باید این پنج نوع ورزش را انجام دهند، این ورزش ها باعث قدرت بیشتر می شوند و از آسیب دیدگی ها جلوگیری می کنند. 

شنای آرنج: شنای آرنج ورزشی است که قسمت میانی بدن را قوی می کند و ماهیچه های همه بدن را درگیر می کند (ماهیچه پشت، بازوها، شانه ها و پاها) به خصوص ماهیچه های شکمی. شنای روی آرنج می تواند ورزش برای ارزیابی قدرت قسمت میانی بدن باشد و استقامت این قسمت را بالا ببرد. 

شنا روی آرنج از بغل: در شنای آرنج از بغل تمام ماهیچه هایی که در شنای روی آرنج تحرک نداشتند، به کار گرفته می شوند به خصوص ماهیچه لگن و زانو. 

حرکت ایستادن و نشستن به حالت اسکات: در این حرکت یک قدم می ایستید و در قدم بعد به حالت اسکات می نشینید این روند را تکرار می کنید. این حرکت باعث قوی شدن عضلات پایین بدن می شود و تعادل و استقامت را بالا می برد. اگر مانند حالت اسکات وزنه به دست بگیرید، عضلات بیشتری کار می کنند، به خصوص عضلات بالایی و میانی بدن. این حرکت باید بدون وزنه شروع شود، سپس وزن کم در حد دو و نیم کیلو به دست بگیرید. با گذشت زمان می توانید این وزن را افزایش دهید. 

شنای روی کف دست: اگر تنها می توانید یک حرکت برای قسمت بالایی بدن انجام دهید، بهتر است از این حرکت استفاده کنید. این حرکت نیاز به مکان و زمان زیادی ندارد.

نرمش های شدید کوتاه و ورزش های آرام متناوب: چهار ورزش اول برای بالا بردن قدرت و استقامت ماهیچه ها بود، اما هیچ ورزشی بدون نرمش های مربوط به قلب و عروق کامل نیست. قدرتمند کردن قلب و عروق به وسیله این نوع ورزش سریع ترین راه است. همه ماهیچه هایی که در چهار ورزش اول بدون تحرک ماندند در این حرکت فعالیت می کنند.

 


 

منبع : سلامت نیوز

namnak.com

 

 

 

 

توجه : این مقاله توسط سیستم نرم افزاری واحد های وب سایت گردآوری شده است و تبیان زنجان ادعای مالکیت این محتوا را نداشته و صرفاً جهت ارتقای سواد عمومی منتشر گردیده است .تبیان زنجان یک وب سایت عمومی اطلاع رسانی میباشد. در صورتی که تولید کننده اصلی این محتوا میباشید و مایل نیستید در وب سایت تبیان زنجان این مطلب در دسترس عموم قرار گیرد لطفا از لینک ' ارسال گزارش ' زیر نسبت به ارسال درخواست خود اقدام فرمایید .
ارسال گزارش
آرشیو های مرتبط : حرکت ورزشی ,
  

12345
 
0 نفر به اين مطلب راي داده اند
میزان متوسط :0.0 از 5

اين مطلب تا چه ميزان مورد قبول شما واقع شد ؟
 نام و نام خانوادگی : 
آدرس Email :             
کد درون تصویر را وارد نمایید                       
 
 12345 
ضعيفعــالی
ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب , نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده و آنرا به عنوان مرجعی قابل اعتماد جهت پیشرفت و ترقی اطلاع رسانی در فضای گفتمانی مناسب , می دانیم و اميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا و خدمت رساني بهره گيريم.
نظر شما پس از بررسی توسط بخش محتوا, قابل روئیت برای عموم خواهدبود .
(توجه: تایید نظرات به معنی قبول و یا تایید محتوای آن  از سوی تبیان زنجان نمی باشد )

 
 

183987
© 2004-2009 Tebyan. The content is copyrighted to Tebyan Cultural and Information center and may not be reproduced on other websites.