مسابقه دین و اندیشه خانه قرآن باشگاه کاربران جامعه ورزشی خانواده خوشبخت دنیای کودکان آشپزی و تغذیه موبایل دانش و تکنولوژی مجله سلامت سیاست گردشگری
دنیای عکس و عکاسی اقتصاد زنان ادبیات هــنر سینما و تلویزیون بزرگان و مشاهیر مهدویت سرگرمی دانلود نرم افزار مرکز کتاب پایگاه ها جستجو روابط عمومی مقالات
     
صفحه اصلی وب سایت فید مطالب وب سایت عضویت رایگان در وب سایت جستجو در وب سایت سوالات رایج نقشه وب سایت درباره ما تماس با ما  

حتما ببینید
لینکستان تبیان زنجان معرف وب سایت شما
بیانات حضرت آیت الله خامنه ای مدظله
عکس و عکاسی مقالات
لینکستان وب سایت های مفید
امر به معروف و نهی از منکر
احادیث حضرت محمد
طبقه بندی موضوعی مطالب
ارسال دعوتنامه


آیا مایلید دوستان خود را نیز دعوت به مشاهده محتوای بروز این وب سایت کنید ؟
آیا میدانید با ارسال هر دعوت نامه 5 امتیاز( به همراه 15 امتیاز رزرو) به مجموع امتیازات شما افزوده میشود ؟



 

دریافت رایگان مطالب
آیا میدانید میتوانید مقالات وب سایت را با استفاده از قدرت گوگل و بصورت روزانه در ایمیل خود دریافت و مطالعه کنید ؟؟
بیش از صد ها عنوان مطلب خواندنی را روزانه به همین راحتی و هر زمان که مایلید مطالعه کنید !
عضویت رایگان دریافت مقالات در ایمیل

برای مشاهده توضیحات بیشتر اشاره گر ماوس خود را روی هر عنوان نگه دارید . بخش مطالب روزانه اعضاء سرویس دیگری از خدمات وب سایت به اعضا میباشد که شما را قادر می سازد  مطالب و علاقه مندی های خود را در وب سایت درج نمایید .

این امکان زمینه حضور جدی شما را در دنیای مجازی اینترنت فراهم آورده و ضمن انتشار محتوای شما بنام خودتان ,  با کمک سرویس معرفی به موتور های جستجو , آنرا در  صدر جستجو ها و معرض دید هزاران کاربر روزانه  اینترنت و وب سایت قرار  دهد و کمک می کند  براحتی در جمع کاربران فعال خانواده ما قرار بگیرید .

توجه : نوشته  و مطالب این بخش دارای هویت شخصی از سوی کاربران ( ساختار وب لاگ) بوده و مسئولیت آن به عهده کاربر می باشد .
قوانین ارسال مطلب را ببینید تبیان زنجان با تایید نمایش مطالب ارسالی کاربران آنرا تایید محتوایی و قابل استناد نمی کند . مديران محتوا تنها حق اصلاح يا حذف مطالب نامربوط ( دارای مشکل فنی نمایش و ناقض قوانین ارسال مطلب هر بخش ) را دارند.

 
نوشته شده توسط fardsaeid با 144683 نوشته تا این لحظه
تعداد بازدید تا این لحظه : 102
     درج شده در 778 روز و 11 ساعت و 23 دقیقه قبل
    

محبوب‌ترین شرکت اینترنتی ایران انتخاب شد

تبیان زنجان www.tebyan-zn.ir

گروه شرکت‌های شاتل که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با کسب مجوز ISP و ICP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز کرده، برای سومین سال متوالی براساس آرای کاربران به عنوان محبوب‌ترین شرکت اینترنتی ایران انتخاب شد.
 
 
به گزارش راسخون به نقل از زومیت ،  در سومین جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان که از سوی فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی و انجمن ملی حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، براساس نظرسنجی برگزار شده و مشارکت دو میلیون نفر در این نظرسنجی‌ها، شاتل با بیشترین رای به عنوان محبوب‌ترین شرکت اینترنتی ایران معرفی شد.
 

این مراسم که با حضور محمدسعید اربابی، رییس فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی، سیدمحمود نوابی، معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سیدمحمد جعفری، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کننده در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزارشد، تندیس عنوان محبوب‌ترین برند اینترنتی ایران به گروه شرکت‌های شاتل اعطا شد.

 

سه ماهه‌ی سوم و چهارم سال گذشته نیز رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) از سوی معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد که بر اساس ارزیابی اپراتورها در کنار سایر شاخص‌ها با تمرکز بر نظرسنجی از کاربران، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) به عنوان برترین شرکت ارائه‌ی دهنده سرویس اینترنت معرفی شد.

 

رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی ADSL براساس شاخص‌های ارزیابی شامل تعرفه، کیفیت، پشتیبانی، توافقنامه سطح خدمات (SLA)، شبکه‌ی فروش و تمرکز بر نظرسنجی از کاربران انجام می‌شود.

 

در رتبه‌‌بندی سه ماهه‌ی سوم سال گذشته، پس از شاتل، پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) و انتقال داده‌های آسیاتک به طور مشترک رتبه‌ی دوم، داده گستر عصر نوین و نداگستر صبا به ترتیب رتبه‌ی سوم و چهارم، عصر انتقال داده‌ها و پیشگامان توسعه ارتباطات به طور مشترک رتبه‌ی پنجم، مخابرات ایران رتبه‌ی ششم و شرکت‌های داده‌پردازی فن‌آوا و انتقال داده‌های رهام داتک به طور مشترک رتبه‌ی هفتم را کسب کردند.

 


باز منتشر شده توسط fardsaeid در وب سایت تبیان مرکز زنجان
پیگیری نوشته های کاربر مطالب این کاربر را پیگیری کنید (بزودی)


نوشته شده توسط fardsaeid با 144683 نوشته تا این لحظه
تعداد بازدید تا این لحظه : 71
     درج شده در 782 روز و 8 ساعت و 23 دقیقه قبل
    

مراقب آمارتان در فیس بوک باشید

تبیان زنجان www.tebyan-zn.ir
  مجله اینترنتی برترین ها ( www.bartarinha.ir ) 

ماجرا این است که در فیس بوک کلا ردمان را زده اند و دیگر برای دانشجوبازی امن نیست. حالا دانشگاه های زیادی والدین دانشجویان را در فیس بوک هدف گرفته اند و در شرایطی که دیگر بزرگترها در این شبکه اجتماعی از دانشجویان فعال تر شده اند، دانشگاه ها با آنها ارتباط برقرار می کنند.

ماجرا این است که در فیس بوک کلا ردمان را زده اند و دیگر برای دانشجوبازی امن نیست. حالا دانشگاه های زیادی والدین دانشجویان را در فیس بوک هدف گرفته اند و در شرایطی که دیگر بزرگترها در این شبکه اجتماعی از دانشجویان فعال تر شده اند، دانشگاه ها با آنها ارتباط برقرار می کنند.

 

اما دانشجویان دنیا به طور فزاینده ای به اینستاگرام و اسنپ چت پناه آورده اند و در تلاش اند تا قبل از این که بزرگترها این یکی ها را شناسایی کنند، شیطنت هایشان در آنها پیاده کنند.

 

فیس بوک دیگر چندان شبکه اجتماعی رایج بین دانشجویان نیست. بعضی از کارشناسان می گویند دانشگاه ها باید از پلت فرم های دیگری برای ارتباط با دانشجویان استفاده کنند. البته در همین حال که جوان ترها به سمت شبکه های اجتماعی دیگری از جمله اسنپ چت و اینستاگرام می روند، فیس بوک هنوز هم وسیله فراگیری برای انتشار اخبار و اطلاعات دانشگاه هاست، البته نه برای خود دانشجویان، بلکه برای خانواده ها و پدر و مادرها که حالا بیشتر از خود دانشجویان در فیس بوک فعال شده اند. بعضی از دانشگاه های پیش رو از این فرصت استفاده کرده اند تا در غیاب دانشجویان، در فیس بوک با خانواده های آنها ارتباط بگیرند.

 

فیس بوک برای پدر و مادرها

 

تحقیقات زیادی نشان داده والدین بیشترین تاثیر را روی انتخاب دانشگاه توسط بچه هایشان دارند. مثلا در تحقیق نوئل لویتز در آمریکا در سال ۲۰۱۱، ۵۹ درصد دانشجویان گفته بودند که همراه با والدین شان دانشگاه مناسب را جستجو می کنند. بیش از نیمی از آنها هم تصمیم نهایی شان را به کمک والدین شان می گیرند. برای همین مشخص است که هم زمان با این که دانشگاه ها سعی می کنند بین داوطلبان ورود به دانشگاه نفوذ کنند، نمی توانند همفکرهای اصلی شان را نادیده بگیرند.

 

یک راه آنها برای رساندن پیام هایشان به والدین، این روزها فیس بوک است. شبکه اجتماعی که نمودار سنی جمعیت فعالش به سمت بالا صعود کرده.

 

بر اساس تحقیقات موسسه PEW در سال ۲۰۱۴ حدود ۷۱ درصد از بزرگسالانی که آن لاین اند، از فیس بوک استفاده می کنند. ۵۶ درصد کاربران بالای ۶۵ سال از فیس بوک استفاده می کنند. بزرگسالان ۴۹ ۳۰ سال هم ۷۳ درصد عضو فیس بوک اند. برای آنهایی که فقط در یک شبکه اجتماعی عضو باشند، بیشترین احتمال این است که عضو فیس بوک باشند. بنابراین به نظر می رسد دانشگاه ها هدف خوبی پیدا کرده اند.

 

بسیاری از دانشگاه ها برای ارتباط با خانواده ها از این شیوه استفاده کرده اند. دانشگاه بوستون از فیس بوک برای معرفی برنامه هایش استفاده می کند و فارغ التحصیلانش را دور هم جمع کرده است. این دانشگاه در صفحه های شبکه های اجتماعی اش از تگ و هشتگ استفاده می کند تا پست هایش در سرچ قابل بازیابی باشند. این دانشگاه برای اداره این صفحات مدیر شبکه های اجتماعی استخدام می کند و به آنها آموزش هایی درباره ضرورت های کارشان می دهد.

 

دانشگاه های دیگر هم رویکردهای مشابهی دارند. دانشگاه کالیفرنیا در برکلی از فیس بوک به عنوان راه ارتباطی اش با والدین استفاده می کند و مجموعه پست هایی به شکل ویدیو برایشان درست کرده.

 

بعضی از دانشگاه ها این کار را فراتر برده اند و در صفحه های فیس بوکشان مستقیما با خانواده ها حرف می زنند. امکانات فیس بوک برای این کار خیلی مناسب است. والدین می توانند در آن ویدیوهایی درباره دانشگاه ببینند، با دانشجویان فعلی اش حرف بزنند و اطلاعات بگیرند. شاید هم وسوسه شدند خودشان ادامه تحصیل بدهند!

 

بهترین صفحه هایی که هنوز دانشجویی اند

 

گرچه دانشجویان رد فیس بوک کمرنگ شده اند و به شبکه های اجتماعی دیگر کوچ کرده اند اما هنوز هم صفحه های فعال دانشجویی در فیس بوک تمام نشده اند. سایت هایزپوست در قسمت وبلاگش صفحات برتر فیس بوک دانشگاه ها را انتخاب کرده و مقام اول را به کالج بوستون داده.

 

جالب اینجاست که هاروارد، دانشگاه زادگاه فیس بوک هیچ جایی در این رتبه بندی ندارد. اولین چیزی که به محض ورود به صفحه های فیس بوکی می بینید، کاور صفحه است؛ چیزی که به صفحه شکل می دهد. این یکی از معیارها برای انتخبا بهترین بوده اما معیارهای دیگری هم مهم اند؛ اینکه دانشگاه ها چقدر با عکس و فیلم و کمپین، دانشجویان را در صفحه های شبکه های اجتماعی شان فعال نگه می دارند، چقدر با شبکه های دیگر مرتبط می شوند، چقدر به مخاطبان اتفاقی اطلاعات می دهند و آنها را در صفحه نگه می دارند و ...

 

یکی از دلایلی که بوستون رتبه اول را در این رده بندی به دست آورده، این است که اداره کنندگان صفحه خیلی خوب با فالوئرهایشان تعامل می کنند و دپارتمان های مختلف دانشگاه را با تگ و هشتگ وارد صفحه می کنند تا همه بخش های دانشگاه در صفحه حضور داشته باشند.

 

دانشگاه برکلی یکی دیگر از دانشگاه هایی است که در فیس بوک مشارکت زیادی از دانشجویانش می گیرد. مثلا در آغاز سال جدید تحصیلی این دانشگاه از دانشجویانش خواست عکس هایی از روز اول شان بگیرند و با هشتگ BerkeleyBound# در شبکه های اجتماعی منتشر کنند. بعد فیس بوک این دانشگاه، از کل عکس ها به اضافه عکس های اینستاگرامی و توییتری آرشیو درست کرد و منتشر کرد.

 

صفحه دانشگاه ایالتی میشیگان سوم شده. صفحه فیس بوک این دانشگاه دائم در حال پرسیدن سوال، ایجاد رقابت و نوشتن مطالب جذاب است که دانشجویان را وادار به واکنش و اظهار نظر می کند و مشخص است که راه واداشتن دانشجوها به مشارکت را خوب بلد است.

 

در یکی از آخرین کمپین های این صفحه، صدمین سال اجرای سرود دانشگاه جشن گرفته شد و از دانشجویان خواسته شد که هر کدام سرود را آنطور که دوست دارند، تغییر بدهند و بخوانند. قرار است مجموعه این ویدیوها تبدیل به یک ویدیو شود که همه آنهایی که ورژن خودشان از سرود دانشگاه را خوانده اند، در آن حضور دارند.

 

دانشگاه جورج واشنگتن یکی دیگر از دانشگاه های برگزیده است که شبکه های اجتماعی اش با دیگران فرق می کند. آنها حتی می توانند توییت یکی از دانشجویانشان را به کاور صفحه فیس بوک خودشان تبدیل کنند و بهترین عکس را کنارش بگذارند تا صفحه جذاب تر شود؛ کاری که به دانشجویان حس دیده شدن و تمایل به مشارکت بیشتر می دهد.

 

رتبه پنجم متعلق به دانشگاه تگزاس آستن است؛ صفحه ای که با مهارت از تمام امکانات فیس بوک استفاده می کند و همه گزینه هایش فعال است تا مخاطبانش را به شیوه های مختلف به صفحات اصلی وب سایت خودش بفرستد. صفحه فیس بوک این دانشگاه با یک لینک به خبرنامه اش می رسد و می شود آن را هر هفته دریافت کرد.

 

دانشاه نیوساوت ولز استرالیا هم راه های خوبی برای بالا بردن مشارکت رد فیس بوکش پیدا کرده. این دانشگاه در صفحه اول فیس بوکش چندین گزینه دارد که می تواند دانشجویان را به صفحه رویدادها، فرصت های شغلی، صفحه پینترست و تریویا ببرد. در هر کدام از این شبه های اجتماعی هم این دانشگاه به شدت فعال است و مرتب پست می گذارد.

هفته نامه چلچراغ - مینا عینی فر


باز منتشر شده توسط fardsaeid در وب سایت تبیان مرکز زنجان
پیگیری نوشته های کاربر مطالب این کاربر را پیگیری کنید (بزودی)


نوشته شده توسط rohisamadi با 120827 نوشته تا این لحظه
تعداد بازدید تا این لحظه : 90
     درج شده در 835 روز و 3 ساعت و 22 دقیقه قبل
    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ایمیل جعلی شیوهای است که کلاهبرداران اینترنتی به منظور سوءاستفاده از کاربران اینترنت بکار میگیرید لذا کاربران مراقب ایمیلهای جعلی باشند .
تبیان زنجان www.tebyan-zn.ir

به گزارش سیتنا، سرگرد 'جواد شعبانپور ' بیان داشت: اصلی ترین راه پیشگیری از به دام افتادن در اینگونه موارد توجه به این نکته است که از صحت انها اطمینان حاصل کنیم چرا که  ایمیلی که در آدرس فرستنده آن نام ارگان و یا سازمان معتبری درج شده است لزوماً واقعی نیستند.

شعبانپور عنوان کرد: با توجه به افزایش دانش کاربران اینترنت و همچنین بوجود آمدن راهکارهایی برای جعل وکلاهبرداری در فضای مجازی، در برخی موارد  افراد با استفاده از آدرس ایمیل‌های معتبر اقدام به ارسال ایمیل به سایر کاربران می‌کنند.

وی اظهار داشت: در شگردی جدید، کلاهبرداران ایمیلهایی را به صورت انبوه به کاربران ارسال کرده  که ممکن است  کاربر بدون چک کردن مبدأ ایمیل،آن را باز کرده و متأسفانه مورد نفوذ و حمله کلاهبرداران قرار گیرد.

شعبانپور افزود: در این روش  ایمیل های ارسالی از سوی  کلاهبرداران به ظاهر دارای آدرس  معتبر و مهم  بوده و  از قربانی خواسته می‌شود به لینک خاصی مراجعه کرده  ، اطلاعات مورد نظر را ارسال کنند و یا پولی را به حساب مورد نظر واریز کنند.

رئیس پلیس فتا زنجان  با اشاره به این شیوه از کلاهبرداری به کاربران اینترنت توصیه کرد قبل از هرگونه اقدام  و پاسخگویی به این نوع ایمیلها حتماً به نکات زیر توجه کنند.

  •     هیچگاه اطلاعات کاربری خود را از طریق یک درخواست یا فرمی که از طریق ایمیل دریافت کردهاید، وارد نکنید.
  •     همیشه برای وارد کردن اطلاعات حساس کاربری ، یک صفحه جدید در مرورگر خود باز کنید و آدرس آن وب سایت را به صورت دستی وارد کنید.
  •     هیچگاه در یک ایمیل مشکوک به فیشینگ روی لینکی کلیک نکنید.
  •     برای وارد کردن اطلاعات حساس مانند رمز عبور و نام کاربری همیشه از وب سایت های ایمن که باhttps://  شروع می‌شوند استفاده کنید.
  •     به طور مرتب فعالیتهایی که در حساب کاربری شما انجام میشود را زیر نظر داشته باشید.
  •     به طور مرتب تراکنشهای حساب بانکی خود را چک کنید.
  •     بطور مرتب مرورگر خود را بروز کرده و همه وصلههایی امنیتی آنرا نصب وفعال نمایید.
  •     کامپیوتر خود را با نصب یک آنتیویروس و آنتیاسپایویر و یک فایروال مناسب محافظت کنید.
  •     قبل از واریز کردن وجه معامله به غیر از ایمیل از طرق دیگر مثل تلفن یا فاکس تأییدیه شماره حساب را دریافت کنید.
  •     به پیشنهادات اغواگرایانه ایمیلی توجه نکنید.

انتهای پیام


باز منتشر شده توسط rohisamadi در وب سایت تبیان مرکز زنجان
پیگیری نوشته های کاربر مطالب این کاربر را پیگیری کنید (بزودی)


نوشته شده توسط rohisamadi با 120827 نوشته تا این لحظه
تعداد بازدید تا این لحظه : 104
     درج شده در 837 روز و 6 ساعت و 28 دقیقه قبل
    

قابلیت جدید گوگل معرفی شد

شماری از کاربران معتقدند که دوران استفاده از ایمیل با توجه به ظهور انواع سیستم‌های پیام رسان به پایان رسیده است، اما کمپانی گوگل با عرضه سرویس جدیدش نشان داده که این تصور اشتباه است.

 

به گزارش جام جم کلیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از کاربران معتقدند که دوران استفاده از ایمیل با توجه به ظهور انواع سیستم‌های پیام رسان به پایان رسیده است، اما کمپانی گوگل با عرضه‌ کلاینت ایمیل اینباکس که مبتنی بر سرویس جی‌میل است، نشان داده که این تصور اشتباه است.

حال گوگل سرویس Smart Reply را در اینباکس معرفی کرده که می‌تواند با مطالعه‌ متن ایمیل دریافت شده، پیشنهاداتی را برای ارسال پاسخ سریع در اختیار کاربر قرار دهد.

گوگل امروز سرویس Smart Reply را برای کاربران کلاینت ایمیل موبایل اینباکس معرفی کرد.

با استفاده از این سرویس، کلاینت ایمیل قادر است متن ایمیل‌های دریافتی را خوانده و پیشنهاداتی را برای ارسال سریع پاسخ به کاربری که ایمیل مورد نظر را فرستاده، در اختیار کاربران قرار دهد.

کارکرد این سیستم به این صورت است که با خواندن متن ایمیل و درک آن از سوی کلاینت، سه پاسخ در رابطه با متن ایمیل در قسمت پایین قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه‌ مورد نظر خود، در کسری از ثانیه پاسخ ایمیل‌های دریافتی را ارسال کند البته باید به این موضوع اشاره کرد که انتخاب جملات پیشنهادی توسط کلاینت ایمیل به معنای آن نیست که فقط می‌توان آن‌ها را ارسال کرد، بلکه می‌توان در ادامه‌ی عبارات پیشنهادی، جملات مدنظر خود را نیز اضافه کرد.

یکی از ویژگی‌های قابلیت پاسخ هوشمند، امکان یادگیری از رفتارها و انتخاب‌های کاربر است. برای مثال در صورتی که شما در قبال پاسخ‌های ایمیل دریافت شده از یک فرد، پاسخ پیشنهاد شده را برای چندین بار انتخاب نکنید، دیگر سیستم این پاسخ را از لیست پیشنهادات خود حذف خواهد کرد.

بهترین مزیت استفاده از این امکان برای افرادی است که علاقه‌ای به تایپ کردن با موبایل‌ خود ندارند. با استفاده از این سیستم می‌توان پاسخ‌ ایمیل‌های دریافتی را در کوتاه‌ترین زمان و بدون نیاز به تایپ کردن داد.

در سال‌های اخیر گوگل‌ فعالیت‌های خود در حوزه‌ یادگیری ماشین را افزایش داده و سرویس‌های متعدد ارائه شده توسط خود را با استفاده از قابلیت‌های برگرفته از فناوری ماشین، توسعه می‌دهد.

یقینا این تنها قابلیتی نیست که به اینباکس اضافه شده و در آینده باید شاهد گزینه‌های دیگری نیز باشیم که به این کلاینت اضافه خواهد شد.


باز منتشر شده توسط rohisamadi در وب سایت تبیان مرکز زنجان
پیگیری نوشته های کاربر مطالب این کاربر را پیگیری کنید (بزودی)


      [ 1 ] 2 3 4 5 6 7 8 9 10  مشاهده صفحه بعدی  مشاهده صفحه آخر

توجه : مدیریت وب سایت در صورت دریافت مجوز قانونی از سوی مراجع ذیصلاح نسبت تغییر در محتوای  ارسالی کاربران و یا مراحل قانونی اعلام شده اقدام خواهد نمود.
تبیان زنجان با تایید نمایش مطالب ارسالی کاربران آنرا تایید محتوایی و قابل استناد نمی کند . مديران محتوا تنها حق اصلاح يا حذف مطالب نامربوط ( دارای مشکل فنی نمایش و ناقض قوانین ارسال مطلب هر بخش ) را دارند.
© 2004- Tebyan. The content is copyrighted to Tebyan Cultural and Information center and may not be reproduced on other websites.